מאי לי ביוטי - הדגשת תווי פנים

הדגשת קו ריסים אייליינר

- May Lee Beauty

מאי לי מומחית בינלאומית לטיפולי מיקרופיגמנטציה והדגשת תווי פנים, עם ניסיון של יותר מ 25 שנים בתחום הביוטי, וניסיון של 18 שנים בשיטת המיקרופיגמנטציה. (הדגשת קו ריסים אייליינר, עיצוב גבות מיקרובליידינג, הדגשת שפתיים, הצללת פודרה).

הדגשת קו ריסים אייליינר מתבצע ע”י החדרת פיגמנטים אל שכבת העור העליונה, (האפידרמיס) בקו הריסים העליון. הפיגמנטים מאושרים על ידי ה CE האירופאי ו/או ה FDA האמריקאי, סגנון קו הריסים (קו עדין, מעושן, חתולי) ייקבע בהתאמה אישית בפגישת ייעוץ ואבחון לפני הטיפול. כמו כן אנו מבצעים הדמיה לפני טיפול, כך שהלקוחה רואה כיצד תיראה לאחר הטיפול. אני מאמינה במראה טבעי, והקו שלי הוא תמיד להגיע לתוצאה הטבעית ביותר. 

בעזרת הדגשת קו הריסים אייליינר, ניתן להדגיש ולהבליט את העיניים, ולתת להן מראה מחמיא ומשודרג. צפו בעבודות לדוגמה:

הדגשת קו ריסים אייליינר - מאי לי ביוטי
אייליינר קו ריסים - מאי לי ביוטי
איפור קבוע אייליינר - מאי לי ביוטי

רוצה להדגיש את עינייך ותווי פנייך?
צרי איתנו קשר 054-6080696

השאירי פרטים, ונחזור אלייך בהקדם !! ייעוץ ללא עלות

הקליניקה נמצאת במרכז תל אביב, דרך מנחם בגין 144 (מידטאון)

תוכן עניינים - הדגשת קו ריסים אייליינר

  1. אודות מאי לי
  2. מהו איפור קבוע אייליינר?
  3. למי זה מתאים? ולמה לעשות את הטיפול?
  4. כיצד מתבצע איפור קבוע אייליינר?
  5. כיצד בוחרים פיגמנט להדגשת קו הריסים?
  6. לכמה זמן מחזיק הטיפול?
  7. האם איפור קבוע אייליינר זה טיפול כואב?
  8. הדגשת קו ריסים החלמה
  9. כיצד להתכונן להליך הטיפול?
  10. מה המחיר של איפור קבוע אייליינר?
  11. האם יש תורים זמינים?
  12. כמה טיפולים צריך לעשות?
  13. היכן ממוקמת הקליניקה?
  14. האם יש אחריות על הטיפול?
  15. שאלות נפוצות נוספות…

אודות מאי לי

אני עוסקת בתחום היופי מזה 25 שנים, מתוכן 15 שנים בתחום המיקרופיגמנטציה (איפור קבוע אייליינר, עיצוב גבות מיקרובליידינג, והדגשת שפתיים). אני מקפידה לעבור השתלמויות תמידיות בכל בתי הספר המובילים בארץ ובעולם. וזאת על מנת ללמוד על כל מוצר, כל חידוש וטכניקה שיש בתחום ה”מיקרופיגמנטציה”. 

“אני לא משופעת מטרנדים, ולא עובדת עם שבלונות. אני לא עושה שיבוטים, ומתנגדת לדברים מוזרים. כל לקוחותיי יודעות ש “מאי לי” הינה הכתובת למראה וקו טבעי. (אייליינר / גבות / שפתיים).

להבדיל ממקומות אחרים, לקוחה שנכנסת אליי עוברת בראש ובראשונה ייעוץ פרטני, ומקבלת הדמיה מוחשית כיצד תראה התוצאה, זה מאוד חשוב עבורי ועבור הלקוחה על מנת לתאם ציפיות מראש, בשביל שהלקוחה תצא מרוצה ושביעת רצון. כמישהי שמגיעה מתעשיית האופנה והביוטי, אני יודעת לזהות מיידית איך לשדרג את המראה של הלקוחה, ולהעניק לה מראה מחמיא ורענן יותר”.

אייליינר קו ריסים - מאי לי ביוטי
איפור קבוע אייליינר - מאי לי ביוטי
הדגשת קו ריסים אייליינר - מאי לי ביוטי
אייליינר קו ריסים - מאי לי ביוטי
הדגשת קו ריסים אייליינר - מאי לי ביוטי

מהו הדגשת קו ריסים אייליינר? וכיצד מתבצע הטיפול?

ריסים מודגשים הם משאת נפש של כל אישה ובכל גיל. הם יוצרים מראה נשי, נותנים מסגרת לעיניים ומדגישות אותן. ונתונות לפנים מראה צעיר ורענן יותר. 

ישנם שיטות שונות להדגשת ריסים, כגון: צביעת הריסים במסקרה, הדבקת ריסים מלאכותיות, לעגל אותן, הלחמת ריסים, ועוד… השיטות הללו מצריכות זמן, כסף, מאמץ על בסיס כמעט יום יומי. באמצעות הדגשת קו הריסים בשיטת המיקרופיגמנטציה תוכלי לקבל את המראה המודגש מבלי לבצע את הפעולות הנ”ל, ולחסוך זמן ומאמץ יום יומי, ואף כסף. 

הדגשת קו הריסים יוצר מראה נשי, מדגיש את העיניים ע”י יצירת מסגרת חדשה עבורן, ונותן מראה של ריסים מלאות וצפופות יותר. קל להבין מדוע טיפול זה הפך לכל כך מבוקש. 

איפור קבוע אייליינר דומה במהות שלו לקעקוע – כלומר הפעולה היא החדרת פיגמנטים של צבע אל העור – אבל עם שני הבדלים משמעותיים: ראשית, הפיגמנטים מוחדרים אל השכבה העליונה של העור, האפידרמיס, ולא אל שכבה עמוקה יותר כמו בקעקוע; ושנית, הצבעים הם אורגניים, ולא עם תחמוצות ברזל ומתכות כמו בקעקועים. 

לצורך החדרת הפיגמנטים אזור הטיפול (עפעפיים / קו ריסים) מורדם ע”י ג’ל ייעודי המאלחש אותו. לאחר מכן, מתחילים את הטיפול (החדרת הצבע לשכבת העור העליונה). פעולה זו מבוצעת באמצעות מכשיר חשמלי שמחוברת אליו מחט דקיקה כך שהפיגמנט יוחדר לנקודות המדויקות שנבחרו. (הצבע והמראה המדויק נקבע בהדמיה לפני תחילת הטיפול, לתיאום ציפיות מלא.)

איפור קבוע אייליינר - מאי לי ביוטי

אחריות על הטיפול

אצל מאי לי מבצעים עד 3 טיפולים (במידה וצריך טיפול שלישי ללא עלות) על מנת לקבל תוצאה מושלמת ושיחזיק לאורך זמן ארוך יותר, יש לכל מטופלת אחריות למשך שנה על הטיפול.

רוצה לשדרג את מראה פנייך? צרי איתנו קשר

השאירי פרטים, ונחזור אלייך בהקדם !! ייעוץ והדמיה ללא עלות

הקליניקה נמצאת במרכז תל אביב, דרך מנחם בגין 144 (מידטאון)

פיגמנטים להדגשת קו ריסים אייליינר (נקבע בהדמיה בפגישת ייעוץ)

באמצעות טכניקת הדגשת קו הריסים אייליינר ניתן להגיע למראה המדוייק שתרצי. בין אם את מפנטזת על מראה חתולי ומודגש, או על מראה דק ועדין יותר, נוכל ליצור זאת בדיוק מושלם. לפני שמתחילים טיפול, אני מבצעת הדמיה לתיאום ציפיות מלא מול הלקוחה. 

קו הפיגמנטים שאני משתמש בהם להדגשת קו הריסים אייליינר  הם האיכותיים שיש בעולם בתחום זה. הפיגמנטים טהורים ונקיים מתחמוצות ברזל ומתכות כבדות, עם גודל גרגרים אופטימלי, צפיפות הפיגמנט גבוהה, יציבות צבע ואחסון פיגמנטים הינו מרבי בעור. 

הפיגמנטים הינם סינתטיים לחלוטין עם חומרי גלם באיכות גבוהה שנבדקו על ידי מעבדות מוסמכות עצמאיות. הפיגמנטים לא מכילים צבעי AZO מסוכנים, ללא PAH (פחמימנים ארומטיים פולי-ציקליים), ללא מתכות כבדות וללא אמינים ארומטיים מסוכנים כולל NDELA (Nitrosodiethanolamine).

היתרונות של הדגשת קו ריסים!!

ישנם יתרונות רבים להדגשת קו ריסים בשיטת המיקרופיגמנטציה:

א. בשיטה זו הטיפול מתבצע (חייב – אך לא כולם מקפידים על כך) על ידי פיגמנטים איכותיים על בסיס צמחים (אורגני), ולא על בסיס תחמוצות ברזל ומתכות כמו בקעקועים, שאז לרוב הפיגמנט נמרח והצבע גם עלול להשתנות. 

ב. טכניקת האיפור המיקרופויגמנטציה שבאמצעותם מבוצעת הדגשת קו הריסים מקנים חופש בחירה ליצירת מראה מותאם אישית. בהתאם תוכלי מצד אחד ליצור מראה בעל נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנו, או לחילופין להעדיף מראה טבעי ועדין יותר ועדיין בעל נוכחות משמעותית, או כל נקודה שהיא על הסקאלה שבין שתי האופציות הנ”ל.

ג. יתרון נוסף של טיפול זה שהוא מחזיק לשנתיים עד שלוש שנים, זמן ארוך יחסית. 

ד. יתרון נוסף בשיטת המיקרופיגמנטציה, הוא שהטיפול לא כואב. לפני החדרת הפיגמנט הראשונית אנו שמים מאלחש, והלקוחה לאחר מכן לא מרגישה את הטיפול.

ה.  בשיטת המיקרופיגמנטציה זמן ההחלמה הוא הקצר ביותר, מכיוון שאנו חודרים רק לאפידרמיס, וזו שריטה בלבד, ישנה רק את הנפיחות / אדמומיות של העור כתוצאה מהשריטה, בד”כ נעלם תוך שעה שעתיים. כמו כן נפיחות שיכולה להיות למשך כמה שעות, לעומת קעקועים עם החלמה קשה של שבוע ויותר. 

625404F6-3A9C-47C0-B9EA-0D7842132945

אנו מחויבים

לספק ללקוחות שלנו את טיפולים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, עם פיגמנטים האיכותיים ביותר המאושרים על ידי התו תקן האירופאי CE או ה FDA האמריקאי. (בישראל עדיין אין רגולציה על פיגמנטים לאיפור קבוע) ולספק שירותים איכותיים ומותאמים אישית לכל לקוחה ולקוחה.

שאלות נפוצות על הדגשת קו ריסים !!

הדגשת קו ריסים אייליינר מתבצע ב 2 עד  3 טיפולים, בהפרש של חודש ימים בין טיפול לטיפול. לאחר מכן זה מחזיק בממוצע בין שנתיים עד שלוש שנים, ותלוי באורח החיים… אנו עובדים עם פיגמנטים איכותיים המאושרים עם תו תקן אירופאי (בישראל עדיין משרד הבריאות לא מכיר את תחום המיקרופיגמנטציה) שלא משנים את צבעם, ישנם מקרים מעטים ונדירים בהם לא ניתן לבצע את הטיפול כשיש קעקוע ישן בשפתיים, ודרוש אבחון פרטני. 

כנזכר לעיל, אנו מבצעים 2 עד 3 טיפולים על מנת לקבל את התוצאה הרצויה, ועל מנת שיחזיק בממוצע לפחות שנתיים עד שלוש שנים. אנו נותנים אחריות לשנה מלאה על הטיפול, כך שבמידה שצריך הלקוחה יכולה לבוא בתוך 8 חודשים (נדיר ביותר שצריך) לטיפול שלישי ללא עלות.

אנו שמים אלחוש (מיוחד המותאם לטיפולי מיקרופיגמנטציה) לפני הטיפול, כך שלא תרגישי את הטיפול. 

המחיר להדגשת שפתיים הכולל 3 טיפולים כולל אחריות לשנה מלאה, הינו בין 2500 ש”ח ועד 3000.

בטיפול של הדגשת קו ריסים אייליינר תהליך ההחלמה הוא מאוד קצר, יכול להיות נפיחות למשך מספר שעות (או שלא, זה מאוד משתנה) כתוצאה מהשריטה של החדרת הפיגמנט, וזה עובר. (כמו כן יכול להיות קילופים למשך כמה ימים)

יוצאים מיד לאחר הטיפול עם תוצאה במראה טבעי. בין הטיפול הראשון. לשני יורד בממוצע 20% עד 70% מהפיגמנט, ורק בטיפול השני הוא נתפס לחלוטין בעור, בטיפול השלישי מחזקים ועושים פינישים. הטיפול לא מגביל אותך ביום יום. ניתן לחזור מיד לעבודה לאחר טיפול. 

כלקוחה את יכולה לבחור במאי לי, או בצוות של מאי לי בפיקוחה. את בוחרת מי את רוצה שתבצע את הטיפול. לגבי זמינות התורים: זה מאוד משתנה בשעות או ימים. אנו עובדים בימים א’ עד ה’ משעה 10:00 בבוקר עד השעה 18:00 בערב. יש בקליניקה צוות מטפלות מקצועיות כולן ברמה הגבוהה ביותר – כך שתמיד נוכל למצוא לך תורים.

צריך אבחון לראות מה מצב קו הריסים שלך. טיפול זה הינו עדין מאוד המתבצע בשכבת העור העליונה, במידה וישנו כתם או קעקוע ישן, ונעשה על גביו צבע יותר בהיר מהקעקוע הישן, אז זה יפגע במראה החדש שיצרנו, מכיוון שייראו עדיין את הקעקוע הישן, כך שבמקרה כזה הטיפול יהיה מיותר. ולכן יש צורך לבצע קודם הסרה של הקעקוע בלייזר או רמובר, ורק לאחר מכן לבצע את הטיפול.

שקיפות ואמינות

לפני שאנו מתחילים טיפול, כל לקוחה יודעת בדיוק את צורת קו הריסים והמראה המדויק שאנחנו הולכים ליצור לה, כמו כן, עם אילו פיגמנטים אנו משתמשים, על תהליך הטיפול עצמו, על ההחלמה, ואת כל הפרטים להם היא זקוקה.

לפני כל טיפול אנו מבצעים הדמיה לתיאום ציפיות מלא, וזו הסיבה שהלקוחות שלנו יוצאות מרוצות, וההפתעה היחידה שלהן, זה עד כמה התוצאה היא טבעית ועד כמה הוא שיפר את המראה של פניה.

לקוחות ממליצות על מאי לי

רוצה להדגיש את עינייך ולשדרג את מראה פנייך? צרי איתנו קשר 054-6080696

השאירי פרטים, ונחזור אלייך בהקדם !! ייעוץ והדמיה ללא עלות

הקליניקה נמצאת במרכז תל אביב, דרך מנחם בגין 144 (מידטאון)