מאי לי ביוטי - הדגשת תווי פנים

הדגשת שפתיים מיקרופיגמנטציה

מאי לי מומחית בינלאומית להדגשת שפתיים מיקרופיגמנטציה (איפור קבוע). עם ניסיון של 25 שנים בתחום הביוטי, וניסיון של 15 שנים בשיטת המיקרופיגמנטציה. 

הדגשת שפתיים מיקרופיגמנטציה מתבצע ע”י החדרת פיגמנטים במראה טבעי ומלא חיים אל השכבה העליונה של העור, האפידרמיס, ולא אל שכבה עמוקה יותר כמו בקעקוע, הפיגמנטים מאושרים על ידי ה CE האירופאי ו/או ה FDA האמריקאי, ישנם מגוון רחב של פיגמנטים לבחירה בהאתאמה אישית, הנקבעים בפגישת ייעוץ והדמיה לפני הטיפול. אני מאמינה במראה טבעי, והקו שלי הוא תמיד להגיע לתוצאה הטבעית ביותר.

בעזרת צביעת והדגשת השפתיים, ניתן גם לתקן מראה שפתיים א-סימטרי ולשוות להן מראה מלא, חושני ונשי שישדרג את מראה פנייך… צפו בעבודות לדוגמה: 

הדגשת שפתיים - מאי לי ביוטי
הדגשת שפתיים - מאי לי ביוטי
הדגשת שפתיים - מאי לי ביוטי

רוצה להתעורר בכל בוקר עם שפתיים במראה טבעי וחושני ?
צרי איתנו קשר 054-6080696

השאירי פרטים, ונחזור אלייך בהקדם !! ייעוץ ללא עלות

הקליניקה נמצאת במרכז תל אביב, דרך מנחם בגין 144 (מידטאון)

תוכן עניינים - הדגשת שפתיים

  1. אודות מאי לי
  2. מגוון פיגמנטים לבחירה
  3. מהו איפור קבוע בשפתיים?
  4. למי זה מתאים? ולמה לעשות את הטיפול?
  5. כיצד מתבצע איפור קבוע בשפתיים?
  6. כיצד בוחרים פיגמנט להדגשת שפתיים?
  7. לכמה זמן מחזיק הטיפול?
  8. האם איפור קבוע בשפתיים זה טיפול כואב?
  9. הדגשת שפתיים החלמה
  10. כיצד להתכונן להליך הטיפול?
  11. מה המחיר של איפור קבוע בשפתיים?
  12. האם יש תורים זמינים?
  13. כמה טיפולים צריך לעשות?
  14. היכן ממוקמת הקליניקה?
  15. האם יש אחריות על הטיפול?
  16. שאלות נפוצות נוספות…

אודות מאי לי

אני עוסקת בתחום היופי מזה 25 שנים, מתוכן 15 שנים בתחום המיקרופיגמנטציה (עיצוב גבות מיקרובליידינג, והדגשת שפתיים). אני מקפידה לעבור השתלמויות תמידיות בכל בתי הספר המובילים בארץ ובעולם. וזאת על מנת ללמוד על כל מוצר, כל חידוש וטכניקה שיש בתחום ה”מיקרופיגמנטציה”. 

“אני לא משופעת מטרנדים, ולא עובדת עם שבלונות. אני לא עושה שיבוטים, ומתנגדת לדברים מוזרים. כל לקוחותיי יודעות ש “מאי לי” הינה הכתובת למראה וקו טבעי. (גבות / שפתיים).

להבדיל ממקומות אחרים, לקוחה שנכנסת אליי עוברת בראש ובראשונה ייעוץ פרטני, ומקבלת הדמיה מוחשית כיצד תראה התוצאה, זה מאוד חשוב עבורי ועבור הלקוחה על מנת לתאם ציפיות מראש, בשביל שהלקוחה תצא מרוצה ושביעת רצון. כמישהי שמגיעה מתעשיית האופנה והביוטי, אני יודעת לזהות מיידית איך לשדרג את המראה של הלקוחה, ולהעניק לה מראה מחמיא ורענן יותר”.

GKDF9410
IMG-9194
הדגשת שפתיים - מאי לי ביוטי
הדגשת שפתיים - מאי לי ביוטי
הדגשת שפתיים - מאי לי ביוטי

רוצה להתעורר בכל בוקר עם שפתיים במראה טבעי וחושני ?
צרי איתנו קשר 054-6080696

השאירי פרטים, ונחזור אלייך בהקדם !! ייעוץ ללא עלות

הקליניקה נמצאת במרכז תל אביב, דרך מנחם בגין 144 (מידטאון)

מגוון פיגמנטים לבחירה (נקבע בהדמיה בפגישת ייעוץ)

טכניקת הדגשת השפתיים ושלל הגוונים של הפיגמנטים שבאמצעותם מבוצעת הדגשת השפתיים מקנים חופש בחירה רחב מאוד. בהתאם תוכלי מצד אחד ליצור מראה בעל נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנו, או מראה טבעי ועדין יותר ועדיין בעל נוכחות משמעותית, או כל נקודה שהיא על הסקאלה שבין שתי האופציות הנ”ל. בחירת הפיגמנט נקבעת על פי גוון עור הפנים, וכן על פי גוון השפתיים. 

איפור קבוע שפתיים - מאי לי ביוטי

לקביעת תורים, ייעוץ ואבחון > צרי איתנו קשר​
צרי איתנו קשר 054-6080696

השאירי פרטים, ונחזור אלייך בהקדם !! ייעוץ ללא עלות

הקליניקה נמצאת במרכז תל אביב, דרך מנחם בגין 144 (מידטאון)

מהו איפור קבוע בשפתיים? וכיצד מתבצע הטיפול?

השפתיים שלנו מושכות תשומת לב רבה, גם בזכות המיקום במרכז הפנים וגם בגלל התנועה שלהן תוך כדי דיבור. גם כשאנחנו מתבוננות במראה השפה העליונה והשפה התחתונה מתבלטות לעין, ומשפיעות במידה רבה על האופן שבו אנחנו תופשות את עצמנו, ואם ניקח בחשבון גם את העובדה שאיבר רגיש זה מזוהה עם חושניות ונוכחות דומיננטית, קל להבין למה איפור קבוע לשפתיים הוא אופציה מבוקשת כל כך.

איפור קבוע בשפתיים דומה במהות שלו לקעקוע – כלומר הפעולה היא החדרת פיגמנטים של צבע אל העור – אבל עם שני הבדלים משמעותיים: ראשית, הפיגמנטים מוחדרים אל השכבה העליונה של העור, האפידרמיס, ולא אל שכבה עמוקה יותר כמו בקעקוע; ושנית, הצבעים הם אורגניים, ולא עם תחמוצות ברזל ומתכות כמו בקעקועים. 

לצורך החדרת הפיגמנטים השפתיים מורדמות ע”י ג’ל ייעודי. לאחר מכן, מתחילים את הטיפול (החדרת הצבע לשכבת העור העליונה). פעולה זו מבוצעת באמצעות מכשיר חשמלי שמחוברת אליו מחט דקיקה כך שהצבע יוחדר לנקודות המדויקות שנבחרו. באופן עקרוני ניתן להוסיף פיגמנטים גם מעט מעבר לגבול הטבעי של השפתיים כדי להדגיש אותן עוד יותר. (הצבע המדויק נקבע בהדמיה לפני תחילת הטיפול, לתיאום ציפיות מלא.)

חשוב לקחת בחשבון שמיד אחרי הטיפול הצבע של השפתיים הוא לא זה שיאפיין אותן לאורך כל התקופה הקרובה אלא כהה יותר, ואפילו הרבה יותר כהה. בנוסף במשך מספר שעות לאחר הטיפול, אזור השפתיים יכול להיות נפוח ואדמומי. למחרת האיפור הקבוע של השפתיים מופיע גלד, ותוך שבוע העור מתקלף, מופיעה רקמה בריאה ואפשר להבחין בגוון הסופי של השפתיים.

יחד עם זאת, זהו עדיין לא סוף התהליך: כחודש ימים לאחר הטיפול הראשון מבצעים טיפול שני לחזק את הצבע שירד ולהטמעתו בעור, במידת הצורך יבוצע גם טיפול שלישי ללא עלות ובתוקף האחריות. (משתנה מאחת לאחת).

אחריות על הטיפול

אצל מאי לי מבצעים גם טיפול שלישי (במידה וצריך במסגרת האחריות וללא עלות) על מנת לקבל תוצאה מושלמת ולאורך זמן, (מחזיק בממוצע בין שנתיים עד שלוש שנים.)

פיגמנטים נוספים לבחירה מבית Phi-Brows (מאושרים על ידי ה CE תו התקן האירופאי)

רוצה לשדרג את מראה פנייך? צרי איתנו קשר

השאירי פרטים, ונחזור אלייך בהקדם !! ייעוץ והדמיה ללא עלות

הקליניקה נמצאת במרכז תל אביב, דרך מנחם בגין 144 (מידטאון)

היתרונות של הדגשת שפתיים בשיטת המיקרופיגמנטציה !!

ישנם יתרונות רבים להדגשת שפתיים בשיטת המיקרופיגמנטציה:

א. בשיטה זו הטיפול מתבצע (חייב – אך לא כולם מקפידים על כך) על ידי פיגמנטים איכותיים על בסיס צמחים (אורגני), ולא על בסיס תחמוצות ברזל ומתכות כמו בקעקועים, שאז לרוב הפיגמנט נמרח והצבע גם עלול להשתנות. 

ב. ניתן לבחור את הצבע המדויק שתרצי, ישנם גוונים רבים, טכניקת האיפור הקבוע ושלל הגוונים של הפיגמנטים שבאמצעותם מבוצעת הדגשת השפתיים מקנים חופש בחירה רחב מאוד. בהתאם תוכלי מצד אחד ליצור מראה בעל נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנו, או לחילופין להעדיף מראה טבעי ועדין יותר ועדיין בעל נוכחות משמעותית, או כל נקודה שהיא על הסקאלה שבין שתי האופציות הנ”ל.

ג. יתרון נוסף של טיפול זה שהוא מחזיק לשנתיים עד שלוש שנים, זמן ארוך יחסית. 

ד. יתרון נוסף בשיטת המיקרופיגמנטציה, הוא שהטיפול לא כואב. לפני החדרת הפיגמנט הראשונית אנו שמים מאלחש, והלקוחה לאחר מכן לא מרגישה את הטיפול.

ה.  בשיטת המיקרופיגמנטציה זמן ההחלמה הוא הקצר ביותר, מכיוון שאנו חודרים רק לאפידרמיס, וזו שריטה בלבד, ישנה רק את האדמומיות של העור כתוצאה מהשריטה, בד”כ נעלם תוך שעה שעתיים. כמו כן נפיחות שיכולה להיות למשך כמה שעות, לעומת קעקועים עם החלמה קשה של שבוע ויותר. 

625404F6-3A9C-47C0-B9EA-0D7842132945

אנו מחויבים

לספק ללקוחות שלנו את טיפולים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, עם פיגמנטים האיכותיים ביותר המאושרים על ידי התו תקן האירופאי CE או ה FDA האמריקאי. (בישראל עדיין אין רגולציה על פיגמנטים לאיפור קבוע) ולספק שירותים איכותיים ומותאמים אישית לכל לקוחה ולקוחה.

איפור קבוע שפתיים - מאי לי ביוטי

באילו מקרים כדאי לעשות הדגשת שפתיים?

מצב אחד שבו איפור קבוע בשפתיים משפר מאוד את המראה החיצוני ואיתו את הדימוי העצמי ואת ההרגשה שלנו הוא כשהשפה העליונה דקה ביחס לתחתונה ויוצרת מראה סגור וקפוץ. כששתי השפתיים סובלות מחוסר נוכחות וכמעט נבלעות בתוך הפנים, איפור קבוע שלהן הוא טיפול שמחולל פלאים, וגם א-סימטריה סביב הפה ניתן לתקן באמצעות הטכניקות החדשניות של האיפור הקבוע.

נשים נוספות שעבורן איפור קבוע הוא אופציה מומלצת הן אלה שצבע השפתיים שלהן חיוור מאוד

מקרה אחר שבו כדאי לשקול איפור שפתיים קבוע הוא כשמצד אחד את אוהבת להתאפר ולהדגיש את אזור הפה, ומצד שני לא אוהבת להקדיש לכך את הזמן הנחוץ מדי יום, ובמיוחד לא כשאת ממהרת.

איך תוכלי ליהנות משפתיים מושכות ויפות בלי סיכונים מיותרים?

כדי להגיע לתוצאות המחמיאות ביותר האפשריות, חשוב להגיע לאשת מקצוע שיכולה להבטיח לך – וכמובן גם לקיים – 5 דברים:

  • תפישה אסתטית מדויקת – שמבוססת על הבנה מעמיקה לגבי צורת השפתיים המתאימה ביותר לכל מבנה פנים, והתאמת הגוון המתאים במדויק.
  • מיומנות מרבית – החדרת הפיגמנט חייבת להתבצע באופן מושלם, ללא שום סטייה ולו של מילימטרים בודדים, ולשם כך נדרש ניסיון רב שמבטיח מיומנות גבוהה מאוד.
  • ציוד איכותי – ובמיוחד פיגמנטים מאושרים לשימוש ע”י ה FDA (הסמכות בנושאי טיפולים אסתטיים בארה”ב) או ה CE (מקור הסמכות באיחוד האירופי).
  • הקפדה על סטריליות – גם של הציוד שבעזרתו מוחדרים הפיגמנטים לשפתיים ו/או סביבן וגם של המקום באופן כללי.
  • קשב מלא – להעדפות שלך ולכל דבר אחר לאורך הדרך, עד להשלמת הדגשת השפתיים לשביעות רצונך המוחלטת.

באילו מקרים לא מומלץ לבצע איפור קבוע?

נשים אשר סובלות מהרפס צריכות לקחת כדורי זובירקס לפני ואחרי הטיפול, כדי לא להסתכן בהתפרצות פצעים סביב הפה. במקרים של מחלות כרוניות כגון סוכרת או יתר לחץ דם דרוש אישור רופא. כמו כן, בהריון ניתן לבצע את הטיפולים החל מהשליש השני בלבד. (שבוע 13 ואילך.) בהנקה ניתן לבצע את הטיפול אך ישנו חשש שהפיגמנט לא ייקלט כמו שצריך.

איפור קבוע שפתיים - מאי לי ביוטי

לקביעת תורים, ייעוץ ואבחון > צרי איתנו קשר

השאירי פרטים, ונחזור אלייך בהקדם !! ייעוץ ואבחון ללא עלות

הקליניקה נמצאת במרכז תל אביב, דרך מנחם בגין 144 (מידטאון)

שאלות נפוצות על הדגשת שפתיים !!

הדגשת שפתיים מתבצע ב 2 עד  3 טיפולים, בהפרש של חודש ימים בין טיפול לטיפול. לאחר מכן זה מחזיק בממוצע בין שנתיים עד שלוש שנים, ותלוי באורח החיים… אנו עובדים עם פיגמנטים איכותיים המאושרים עם תו תקן אירופאי (בישראל עדיין משרד הבריאות לא מכיר את תחום המיקרופיגמנטציה) שלא משנים את צבעם, ישנם מקרים מעטים ונדירים בהם לא ניתן לבצע את הטיפול כשיש קעקוע ישן בשפתיים, ודרוש אבחון פרטני. 

כנזכר לעיל, אנו מבצעים 2 עד 3 טיפולים על מנת לקבל את התוצאה הרצויה, ועל מנת שיחזיק בממוצע לפחות שנתיים עד שלוש שנים. יש אצלנו אחריות לשנה מלאה על הטיפול.

אנו שמים אלחוש (מיוחד המותאם לטיפולי מיקרופיגמנטציה) לפני הטיפול, כך שלא תרגישי את הטיפול. 

המחיר להדגשת שפתיים הכולל 3 טיפולים הינו בין 2500 ל 3000 ש”ח. 

בטיפול של הדגשת שפתיים תהליך ההחלמה הוא מאוד קצר, יכול להיות נפיחות למשך מספר שעות בד”כ (או שלא, זה מאוד משתנה) כתוצאה מהשריטה של החדרת הפיגמנט, וזה עובר. (כמו כן יכול להיות קילופים למשך כמה ימים)

יוצאים מיד לאחר הטיפול עם תוצאה במראה טבעי. בין הטיפול הראשון. לשני יורד בממוצע 20% עד 70% מהפיגמנט, ורק בטיפול השני הוא נתפס לחלוטין בעור, בטיפול השלישי מחזקים ועושים פינישים. הטיפול לא מגביל אותך ביום יום. ניתן לחזור מיד לעבודה לאחר טיפול. 

כלקוחה את יכולה לבחור במאי לי, או בצוות של מאי לי בפיקוחה. את בוחרת מי את רוצה שתבצע את הטיפול. שעות הפעילות הן בימים: בימים א’ עד ה’ מהשעה 10:00 בבוקר עד השעה 18:00.

צריך אבחון לראות מה מצב השפתיים. הדגשת שפתיים הינו טיפול מאוד עדין המתבצע בשכבת העור העליונה, במידה וישנו כתם או קעקוע ישן, ונעשה על גביו צבע יותר בהיר מהקעקוע הישן, אז זה יפגע במראה החדש שיצרנו, מכיוון שייראו עדיין את הקעקוע הישן, כך שבמקרה כזה הטיפול יהיה מיותר. ולכן יש צורך לבצע קודם הסרה של הקעקוע בלייזר או רמובר, ורק לאחר מכן לבצע את הטיפול.

שקיפות ואמינות

לפני שאנו מתחילים טיפול, כל לקוחה יודעת בדיוק את צורת השפתיים והצבע שאנו הולכים ליצור לה, עם איזה פיגמנטים אנו משתמשים, על תהליך הטיפול, על ההחלמה, ואת כל הפרטים לה היא זקוקה.

לפני כל טיפול אנו מבצעים הדמיה לתיאום ציפיות מלא, וזו הסיבה שהלקוחות שלנו יוצאות מרוצות, וההפתעה היחידה שלהן, זה עד כמה התוצאה היא טבעית ועד כמה הוא שיפר את המראה של פניה.

לקוחות ממליצות על מאי לי

רוצה שפתיים מלאות במראה טבעי וחושני ?
צרי איתנו קשר 054-6080696

השאירי פרטים, ונחזור אלייך בהקדם !! ייעוץ והדמיה ללא עלות